EM Veteran – 2017

Årets EM for Veteraner avvikles i Leende (NED) i tidsrommet 14.-21. august (reisedager 13. og 22.). Det er tidligere besluttet at det gis inntil kr. 10.000,- i støtte til 3 utøvere. Totalt kr. 30.000,-. Se prosjektbeskrivelse HER. Uttaket vil skje etter helgens NM Veteran.

Det er mulig for de enkelte nasjonale forbundene å melde på flere utøvere til mesterskapet. Det er angitt at vi maksimalt kan få 15 spotter i hver disiplin, men hvor mange vi faktisk får vet vi ikke før fristen for å legge inn ønsker går ut i slutten av mai. Med bakgrunn i at alle påmeldinger til EPBF skal skje gjennom forbundet vil vi nå åpne for at utøvere som ønsker å delta i EM for Veteran kan melde seg på til oss. Nedenfor listes kostnadene som er forbundet med mesterskapet – og som må betales inn til oss dersom dere ønsker å delta. Dersom det kommer flere påmeldinger enn det vi får av spotter, vil den norske veteranrankingen (ev. sammen med andre rankinger) avgjøre hvem som får plass.

Se invitasjon til mesterskapet HER.

Alle valutaomregninger er foretatt etter dagens kurs og er avrundet.

Startavgift
€ 110,- pr. disiplin
NOK 1.060,- pr. disiplin
NOK 4.240,- for alle disipliner

Hotell
€ 90,- pr. pers. pr. natt i enkeltrom
€ 60,- pr. pers. pr. natt i dobbeltrom
€ 50,- pr. pers. pr. natt i trippelrom

NOK 7.800,- pr. pers. pr. natt i enkeltrom for hele perioden
NOK 5.200,- pr. pers. pr. natt i dobbeltrom for hele perioden
NOK 4.340,- pr. pers. pr. natt i trippelrom for hele perioden

Alle priser er ink. frokost. NB! Det er et krav at alle utøvere bor på hotellet som stilles til rådighet av EPBF.

Transfer
Arrangør setter opp transfer fra flyplassene i Eindhoven (25 km) og Düsseldorf (100 km).

€ 30,- (tur/retur) fra Eindhoven
€ 60,- (tur/retur) fra Düsseldorf

Reise
Utøvere som melder seg på er selv ansvarlig for å bestille/ordne reise til/fra Nederland.

Påmelding
Utøvere som ønsker å delta på EM for Veteraner må INNEN 15. MAI sende oss en e-post (biljard@biljardforbundet.no) med informasjon om hvilke disipliner som ønskes, hvilken romtype som ønskes (ved dobbelt- eller trippelrom må dere sørge for å skaffe utøver(e) å dele rom med) og om det er ønskelig med transfer fra flyplass eller ikke.

Betaling
Innen samme frist må korrekt beløp (ut i fra hva dere ønsker i påmeldingen) betales inn til Norges Biljardforbund på konto nr. 5146 05 13484. Påmelding er IKKE gyldig før korrekt beløp er innbetalt. Dersom det viser seg at det er noen av de påmeldte som ikke får plass i mesterskapet, vil innbetalt beløp refunderes.

Dersom dere har spørsmål som fremdeles ikke er besvart, ikke nøl med å ta kontakt med oss HER.