Uttak Nordic Championship Snooker 2018

Nordisk mesterskap i Snooker avvikles i Oulu/Uleåborg (Finland) i perioden 17.-20. januar 2017. De nordiske mesterskapene har de siste årene vært suksessfulle og forventningene til det kommende mesterskapet i Finland er høye.

Reisedager er 16. og 21. januar. Forbundet dekker startkontingent, fly, hotell (i dobbeltrom) og avslutningsmiddag. Alle øvrige kostnader (bespisning, interntransport o.l.) dekkes av den enkelte.

Norges Biljardforbund har tatt ut følgende utøvere til mesterskapet:

Christoffer WattsOslo Snooker
Audun Risan HeimsjøTrondheim Snooker
Reidar RundsveenOs Snookerklubb
Umar Hayat AliOslo Snooker
Nassim SekatTrondheim Snooker
Erik DullerudTrondheim Snooker
Niklas EngströmOslo Snooker
Magnus M. MelienTrondheim Snooker
Reserver i prioritert rekkefølge
David FrewOslo Snooker
Geir BentzenOs Snookerklubb
Daniel SkaathunOs Snookerklubb

Vi gratulerer!

Kriterier for uttaket er  – som vanlig – basert på deltakelse i NM/NC, resultater og ranking samt holdninger til utvikling som fremmer sporten på en god måte og som gjør at utøveren oppfattes som en god rollemodell.

Utøverne har frist til mandag 27. november med å takke JA til uttaket. Send e-post med bekreftelse eller avmelding til biljard@biljardforbundet.no så snart som mulig. Egen info sendes til de uttatte utøverne.