Presisering – Samordnet søknad og rapportering

Vi har registrert at det er usikkerhet knyttet til hvordan klubbene skal registrere aktivitetstall knyttet opp mot de forskjellige grenene vi har (Carambole, Pool og Snooker).

Dersom et medlem er aktivt (se beskrivelse av aktivt medlem på våre hjemmesider HER) i mer enn 1 gren, skal han/hun også registreres flere ganger i «Samordnet søknad og rapportering». Da vi – som dere vet – har synkende aktivitetstall – er det veldig viktig både for klubben og forbundet at disse tallene blir registrert korrekt.

Eksempel 1:
Dersom en Pool-spiller regelmessig/innimellom også spiller Snooker – enten som trening eller i konkurranse – skal vedkommende registreres som aktiv både i Pool og Snooker.

Eksempel 2
Dersom et medlem vedlikeholder (skifter duk, rengjør bord, osv) utstyr for både Carambole, Pool og Snooker, skal vedkommende registreres som aktiv i alle 3 grenene.

Det finnes selvfølgelig flere tilfeller hvor medlemmet kan/skal registreres som aktivt i mer enn 1 gren.

Det er sannsynlig at din klubb bare har 1 aktiv gren registrert. For å endre på dette må dere følge denne oppskriften:

1. Logg inn i Klubbadmin og velg <Medlem>/<Innstillinger>

2. Velg fanen <Biljard>

3. Velg aktive grener ved å merke grenen og flytte fra boksen <Norges Biljardforbund> til boksen <Din klubb>.

4. Avslutt med å trykke <Lagre>

Når dette er gjort, vil dere få opp de aktive grenene i bildet for «Aktive medlemmer» når dere skal sende inn selve rapporteringen.

Dersom det er noe dere lurer på – eller trenger hjelp til – så ikke nøl med å ta kontakt med oss på forbundskontoret.

You may also like...