Nordisk mesterskap på Eurosport

Nordisk Mesterskap i 10-ball arrangeres i Oslo 1.-3. februar. Da kommer eliten av spillere fra alle de nordiske landene for å kjempe om den gjeve tittelen. Nå annonserer Eurosport at de vil sende mesterskapet på sine plattformer.

Norges Biljardforbund vil rette en takk til Per Hagen som på vegne av forbundet lenge har vært i dialog med Eurosport for å få sendetid av pool. Kanalen er kjent for sin brede dekning av snooker og begge parter er nå svært fornøyde med å utvide dette med pool.

Vi er utrolig glad for at Eurosport har valgt ut pool til sin kanal. Dette er en viktig plattform for oss og vil garantert hjelpe med rekrutteringen til sporten vår. At kjente aktører som Macron og Eurosport nå begynner å få øynene opp for sporten er veldig hyggelig.

Sendingen vil bli et 2-timers sammendrag som går på luften søndag 3. februar cirka kl 17:45 mellom session 1 og 2 av snookerfinalen i German Masters. Mesterskapet vil i tillegg bli å finne på Eurosport Player fra ca kl. 14:00.

Du kan som vanlig følge trekning, live streams og resultater fra CueScore i tillegg.

Nordic Championship, men

Nordic Championship, women