Godkjent medlemsystem for idrettslag

Norges Idrettsforbund sendte på fredag ut melding som alle idrettslag uten godkjent medlemsystem må merke seg:

«Alle idrettslag må ha et godkjent medlemsystem innen 31.12.19. Idrettslag som ved Samordnet Rapportering 2019 svarte at de benyttet excel, papir eller andre leverandører som medlemsystem, vil motta en varsling om frist for gyldig medlemsystem mandag 14.10.19. Idrettskretsene i samarbeid med NIF sentralt, vil følge opp de enkelte idrettslagene i ukene fremover.»

Dette betyr nok at en hel del av våre klubber i dag har mottatt denne meldingen. Det er ikke så mye som skal til for at dette skal komme i orden hos klubbene, men de må ta i bruk «Klubbadmin» som er Idrettsforbundets egen medlemsløsning.

Hvis dere trenger hjelp for å komme i gang, så er Idrettskretsene behjelpelige. Ta kontakt 🙂

Trykk lenkene under for mer informasjon.