Elektronisk ledermøte 2023

Norges Biljardforbund inviterer til elektronisk ledermøte 2023.

Med bakgrunn i at styret så seg nødt til å avlyse det fysiske ledermøtet som var planlagt 6.-7. mai, vil vi nå avholde et elektronisk ledermøte (Microsoft Teams).

Informasjon om møtet vil – som forrige gang – bli distribuert på e-post til alle klubber (sendes til den e-postadressen som klubben har registrert i «Sportsadmin», på forbundets hjemmeside, på Facebooksiden «Norges Biljardforbund» samt Facebookgruppen «Styrelederforum – Norges Biljardforbund». Dersom det er noen som ikke har tilgang til den sistnevnte gruppen og mener at de burde ha det – send en epost til generalsekretæren (frode@biljardforbundet.no)

DatoMandag 8.mai 2023
Tid17:30-21:30 (møtet avsluttes når vi anser oss ferdig – senest kl. 21:30)
StedMicrosoft Teams – se lenke nedenfor

17:30 – 18:30 Velkommen og informasjon fra forbundet

18:30 – 21:30 Informasjon og diskusjon om endringer i turneringssystemet samt arrangementer generelt.

Vi ber klubbene snarest og senest innen mandag 1. mai melde seg på til Ledermøtet på lenken under.

NB! Vi ber alle klubber om å sende inn skjemaet – uavhengig av om de skal delta eller ikke. Det vil i skjemaet være mulig å krysse av for at klubben ikke skal delta. Takk for hjelpen 🙂

Vel møtt!