<< Klikk for å vise innholdsfortegnelse >> Navigasjon: Styrevedtak > 18-20 > Sak 07/18-20 Økonomisk rapportering |
STYREVEDTAK
Saksbakgrunn
Ofte tar økonomidiskusjoner og rapporter uforholdsmessig mye tid på styremøter, og det er lett å havne i detaljdiskusjoner rundt økonomiske forhold. For å lette dette arbeidet er det laget et notat som regulerer hvordan rollene i organisasjonen (styret/president/generalsekretær) skal arbeide med økonomi og økonomisk rapportering på en måte som forenkler arbeidet samtidig som styret til enhver tid har nødvendig informasjon for å ivareta sitt ansvar.
Dette inneholder også delegeringsprinsipper fra styret til president og fra president til generalsekretær (se sak 05/18-20 Fullmakter).
Styrevedtak i saksnr. 07/18-20
Notatet om økonomisk rapportering videreføres i Tingperioden 2018-2020.
Utseende på økonomirapportene vedtas i sak 10/18-20.
Vedtaksdato
03.06.2018