Min idrett

Min Idrett er din personlige idrettsside på internett hvor du bl.a. kan se hva slags opplysninger som er registrert om deg, vedlikeholde opplysninger om deg selv, og benytte deg av administrative tjenester som er tilgjengeliggjort for deg.

Hvordan logge inn i Min Idrett?

For å logge inn i Min Idrett trenger du et brukernavn og et passord. Dersom du står oppført med en e-postadresse i idrettens systemer skal du allerede ha fått tilsendt brukernavn og passord. Dersom du ikke har mottatt dette, ber vi deg ta kontakt med din klubb. Dersom din klubb benytter NIFs anbefalte system for medlemsadministrasjon (KlubbenOnline), vil de kunne sende deg en Min Idrett-bruker fra klubbens medlemsarkiv.

Registrere ny bruker?

Dersom du ikke har en Min Idrett-bruker kan du registrere deg ved å benytte linken for nyregistrering fra loginboksen.

Glemt brukernavn eller passord?

Dersom du har glemt brukernavn/passord kan du bruke funksjonaliteten for utsendelse av nytt passord ved innloggingsboksen. Hvis din e-postadresse er registrert vil du få tilsendt brukernavn og passord som er registrert på denne adressen.

Får ikke logget inn?

Dersom du ikke får logget inn med brukernavnet og passordet du har mottatt, vil du få følgende melding etter tre forsøk: Du har oppgitt feil passord 3 ganger. Profilen din er nå deaktivert. E-post med instruksjoner for aktivering er sendt. Det betyr at profilen din er deaktivert av sikkerhetsmessige årsaker. Følg instruksene på e-posten for å reaktivere profilen din igjen, og forsøk så å logge inn på nytt.

Annet?

Dersom du ikke fant svaret ovenfor ta kontakt med din klubb eller minidrett@idrettsforbundet.no. Husk å oppgi fullt navn, fødselsdato og e-postadresse.

Link: http://www.minidrett.no

Idrettens bransjeregler for internett