NM for skoler og fritidsklubber

Norges Biljardforbund inviterer til Norsk Mesterskap i biljard for skoler og fritidsklubber på Oslo Biljardsenter 28.februar til 01. mars 2015.

INVITASJON

Norges BIljardforbund  inviterer i fire klasser, to for jenter og to for gutter. Hver skole/ungdomsklubb kan delta med ett lag i hver klasse. Hvert lag består av tre spillere og disiplinen er 8-Ball.

Deltageravgiften er 250 kroner per lag. Vinnerlaget i hver klasse får flott pokal og medaljer og alle får diplom. En premie trekkes ut blant alle deltakerne.

Vinnerne får i tillegg anledning til å delta i Nordisk Ungdomsmesterskap.

Klasser

UJ: Jenter født 1999 og senere VJ: Jenter født 1996 og senere
UG: Gutter født 1999 og senere VG: Gutter født 1996 og senere

Mixlag er tillatt, men regnes da som guttelag. Hvert lag skal ha et lagnavn (kort, enkelt og ikke støtende). Hver skole/klubb må ha en lagleder for sine lag. Denne skal være myndig.

Mesterskapet er for skoler og ungdoms-/fritidsklubber. Lisensierte klubbspillere fra divisjon 3 kan delta. Lisensierte spillere fra divisjon 2 og høyere kan ikke delta.

Overnatting

Veitvet ungdomssenter tilbyr gratis overnatting til noen av de som kommer langveisfra  – først til mølla . Sovepose og liggeunderlag må medbringes, tilgang på dusj. Reservasjon av plass til Arild Sørum, tlf 930 63 873

Påmelding innen 13.februar.

Dere kan melde dere på ved bruk av dette skjemaet .

Dere vil motta bekreftelse på mottatt påmelding pr. e-post. Deltageravgiften betales inn på kontonummer 5146.05.13484, merket skolens/klubbens navn. Et lag er påmeldt først når både innbetaling og e-post med nødvendig påmeldingsinformasjon er mottatt av Norges Biljardforbund. Påmeldingen er bindende.

Spørsmål?

Kontakt oss gjerne på biljard@biljardforbundet.no